14:10 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قیمت خودرو

توسعه فروشگاه های "افق" از تقویت ناوگان تا فروش اینترنتی / فاصله رقبا
نماد برتر- معاون برنامه ریزی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ضمن ارائه توضیح درباره فرآیند تامین و ارسال کالا و ارائه خدمات به مشتریان از گسترش ناوگان حمل و نقل این مجموعه خبر داد.
محصولات ایران خودرو و سایپا تا پایان سال گران نمی شود/تغییرات 6 ماهه یا یکساله
نماد برتر- رئیس شورای رقابت از عدم افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا تا پایان سال خبر داد و گفت: قیمت خودرو روند کاهشی دارد و نمی خواهیم با صدور مجوز افزایش قیمت باعث التهاب بازار شویم.
خودرو ۱۰ درصد دیگر ارزان شد/ خریدار نیست
نماد برتر- نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران، از ریزش ۱۰ درصد دیگر قیمت خودروها در بازار طی یک هفته اخیر خبر داده و اعلام کرد که با توجه به کاهش نرخ ارز در کشور، به‌تبع آن کالاهای سرمایه‌ای همچون خودرو و سکه نیز با کاهش قیمت مواجه شده‌اند.
نرخ عوارض خروج از کشور در سال آینده ۴٠٠ هزار تومان شد
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ١۴٠٠ از عوارض ۴۰۰ هزار تومانی خروج از کشور در سال آینده و تعرفه واگذاری ۲۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی خودروها خبر داد.
پاسخ رئیس شورای رقابت به مخالفت سازمان بازرسی با روش جدید قیمت خودرو
نماد برتر- رئیس شورای رقابت ضمن دفاع از فرمول جدید قیمت گذاری خودرو به مخالفت سازمان بازرسی پاسخ داد و مدعی شد این مصوبه به نفع مصرف‌کننده است .
سال طلایی بزرگترین صنعت بورس و طرح جامع کنترل قیمت خودرو
نماد برتر- سخنگوی دولت با اشاره به مصوبه واگذاری ۴۳.۵ هزار میلیارد تومان سهام به سه بانک بورسی و طرح جامع کنترل قیمت خودرو، گفت: سال طلایی صنعت پتروشیمی با بهره برداری از ۱۷ طرح رقم می خورد.
ارجاع تخلفات مرتبط با سهام عدالت به قوه قضائیه
نماد برتر- رئیس کمیسیون انرژی از ارسال پرونده افرادی که از نحوه واگذاری و ترکیب سهام عدالت عدول کرده اند به دستگاه قضا در صورت موافقت نمایندگان خبر داد .
سران قوا تصمیمی برای آزادسازی محصولات ایران خودرو و سایپا نگرفت
نماد برتر- طبق اعلام مقام مطلع در صنعت خودروسازی در جلسه سران قوا تصمیمی درباره آزادسازی قیمت ۴۵ درصد محصولات ایران خودرو و سایپا اتخاذ نشده است.
مجلس طرح تحقیق و تفحص از خودروسازان را تصویب کرد / محورهای اصلی
نماد برتر- مجلس طرح تحقیق و تفحص از عملکرد خودروسازان را با ۲۱۰ رأی موافق تصویب کرد که دارای محورهایی چون نحوه قیمت گذاری ، ثبت نام و توزیع ، وضعیت مالی ، دخالت دولت در مدیریت و... است.
کمیته خودرو با عرضه محصولات خودروسازان در بورس کالا موافقت نکرد
نماد برتر- وزیر صنعت از عدم موافقت کمیته خودرو با عرضه محصولات خودروسازان در بورس کالا خبر داد و گفت: این بازار باید خود به خود تنظیم شود و عدم عرضه در بورس روالی منطقی و درست است.
طرح وزارت صنعت آماده آزادسازی کامل قیمت خودرو است
نماد برتر- نائب رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس از برنامه وزارت صنعت برای آزادسازی قیمت خودرو در بازار خبر داد.
احتمال قیمت گذاری جدید محصولات کارخانه ایی خودرو سازان تا پایان این هفته
نماد برتر- دبیر انجمن قطعه سازان از احتمال تغییر قیمت گذاری کارخانه ای محصولات شرکت های خودروساز تا پایان هفته جاری خبر داد.
"صمت" به‌دنبال شکستن انحصار خودرو
نماد برتر- وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت: به‌دنبال شکستن انحصار تولید خودرو هستیم.
انتظار شروع موج صعودی شاخص با اصلاح ۱۵ درصدی قیمت ها و تثبیت نرخ ارز
ماد برتر- پس از اصلاح ۱۵ درصدی قیمت ها در دو هفته و با نزدیک شدن سهام بزرگ به سطوح حمایتی، تثبیت نرخ ارز در ۲۵ هزار تومان و رشد قیمت های جهانی ، می توان انتظار شروع یک موج صعودی را داشت.
محصولات گران قیمت چند شرکت از مشمول قیمت گذاری خارج می شوند
نماد برتر- رئیس شورای رقابت گفت : محصولات گران قیمت کرمان موتور، گروه بهمن و مدیران خودرو ، سایپا و ایران خودرو از دستورالعمل قیمت گذاری خارج می شوند .